Nowa ustawa medialna odbierze Poczcie Polskiej istotną część jej przychodów

Operator przesyłek straci ponad 50 mln zł rocznie za zbieranie abonamentu RTV. Na dodatek spychany jest na margines prac nad e-administracją, choć miał być integratorem usług cyfrowych.

Aktualizacja: 01.05.2016 20:34 Publikacja: 01.05.2016 20:07

Foto: Fotorzepa, Filip Frydrykiewicz

Nowa ustawa medialna odbierze Poczcie Polskiej (PP) istotną część jej przychodów. Chodzi o ponad 50 mln zł wpływów z opłat abonamentowych za radio i telewizję, które dotąd zbierał operator. Zgodnie z projektem ustawy medialnej teraz abonament Polacy będą płacić z rachunkiem za prąd.

Pocztowcy brali udział w konsultacjach międzyresortowych nowych regulacji dotyczących opłaty audiowizualnej, ale zostali zignorowani. I trudno się dziwić, bo spółka od miesięcy nie ma sternika.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Transport
Boeing uniknie procesu w sprawie dwóch katastrof MAX-ów. Część rodzin ofiar protestuje
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Transport
Ruszył przetarg na budowę terminala pasażerskiego CPK. Spółka podała szczegóły
Transport
Odwet za Boeinga? Trump uderza w chiński przemysł lotniczy
Transport
Finnair sparaliżowany przez związkowców. Strajki nie mają końca
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Transport
Rosnący rynek lotniczy przyciąga inwestycje nad Wisłę
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont