Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 05:37 Publikacja: 14.08.2022 13:56
Foto: AFP
Boeing przekazał 17 sierpnia American Airlines pierwszy od maja 2021 B787 Dreamliner potwierdzając, że uporał się z problemami konstrukcyjno-technicznymi w tych samolotach. Czeka go teraz zaakceptowanie przez urząd lotnictwa FAA wszystkich pozostałych 120 maszyn czekających na wydanie klientom — pisze Reuter.
Tak się składa, że analitycy zaczynają mówić o popycie na duże samoloty po kilku latach nasycenia rynku nimi. Linie lotnicze na świecie przygotowują się do wymiany floty. Arabia Saudyjska prowadzi rozmowy o możliwie dużym zamówieniu, rozmowy trwały od kilku lat z różnym nasileniem, ale dotąd nie było decyzji. Nowy program Vision 2030 następcy tronu w Rijadzie zakładający inwestowanie w turystykę i lotnictwo powinien teraz przyśpieszyć decyzję. Kandydują do zamówienia B787 i B777X. Tajwańska China Airlines rozważa opcję wymiany 22 airbusów A330, kandydatami są B787 i A330neo. Malaysia Airlines ma w tych dniach ogłosić kupno 20 A330neo, w tym połowę od Airbusa.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas