Aktualizacja: 18.01.2018 17:14 Publikacja: 18.01.2018 15:58
Foto: Adobe Stock
Przewoźnik znad Zatoki Arabskiej, największy na świecie użytkownik samolotów dwupokładowych złożył zamówienie mające zasadnicze znaczenie dla utrzymania ich produkcji, bo jej rytm obniżano wraz ze spadkiem zainteresowania. Od 2015 r. nikt nie kupił A380, a w 2017 r. klient zrezygnował z dwóch. John Leahy oświadczył, że bez tej umowy Airbus nie miałby innego wyjścia, jak zrezygnować z tego programu, który kosztował 11 mld euro.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas