Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.05.2019 14:55 Publikacja: 02.05.2019 14:49
Foto: Bloomberg
Dyrektywa żeglowności FAA dla użytkowników samolotów zmusza do wprowadzenia przez Boeinga modyfikacji opisanych w biuletynach serwisowych z 2017 r. i początku 2018 r. dotyczących „ryzykownych stref” opon i kół, które mogą ulec uszkodzeniu. Urząd uznał, że przy pewnej prędkości na ziemi może dojść do utraty kierowania samolotem i mocy hamowania go. FAA poleciła zwłaszcza zainstalowanie przewodów hydraulicznych, zaworu kontroli ciśnienia i nowego oprogramowania kontroli lotu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Od rana na lotnisku Szeremietiewo odwołano dziesiątki lotów. Sytuacja jest poważna. Tysiące ludzi musiały odebra...
Holenderskie KLM szykują się do wprowadzenia opłat za bagaż podręczny - ujawnił „Brussels Times”. Mogą nie zdąży...
Włoska regionalna linia lotnicza SkyAlps planuje zadebiutować na Lotnisku Chopina, uruchamiając bezpośrednie rej...
Rosyjski generał, który wydał rozkaz zestrzelenia samolotu rejsowego Azerbaijan Airlines, nie został ukarany. Wr...
Z braku maszyn Rosjanie sięgają po stare samoloty. Maszyna An-24, przewożąca 49 osób, rozbiła się na dalekim wsc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas