Aktualizacja: 24.01.2016 14:48 Publikacja: 24.01.2016 14:48
Spółce o równych udziałach grupy Airbusa i włoskiego konglomeratu Finmeccanica nie udało się również z powodu spadku cen ropy osiągnąć w 2015 r. zakładanego poziomu zamówień na samoloty zużywające mało paliwa. ATR otrzymał zamówienia na 76 sztuk, w tym roku liczy na około setki, znacznie poniżej rekordowych 160 w 2014 r., gdy ropa była dużo droższa — poinformował prezes Patrick de Castelbajac.
W bieżącym roku zakłada dostawę ponad 90 samolotów po 88 w 2015 r., a nie ponad 100, jak przewidywał w ubiegłym roku.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas