Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.04.2016 21:00 Publikacja: 18.04.2016 21:00
Za tydzień rada nadzorcza Lufthansy ma dać zielone światło zarządowi przewoźnika na przejmowanie kolejnych europejskich linii lotniczych. Na pierwszy ogień ma pójść 55 proc. Brussels Airlines, potem Niemcy chcieliby przejąć na razie nieokreślony pakiet akcji w skandynawskich liniach SAS.
Tyle że przejmować innych przewoźników ma nie sama Lufthansa, ale zależny od niej niskokosztowy przewoźnik Eurowings. Niemcy chcą go wzmocnić, żeby mógł konkurować z Rynairem. – Na rynku dzisiaj jest mnóstwo dobrych okazji, a konsolidacja jest nieunikniona. Lufthansa chce tutaj być silnym graczem – mówił „Rzeczposplitej" jeszcze w grudniu 2015 r. prezes niemieckiego przewoźnika Carsten Spohr.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas