Aktualizacja: 18.04.2016 21:00 Publikacja: 18.04.2016 21:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: materiały prasowe
Za tydzień rada nadzorcza Lufthansy ma dać zielone światło zarządowi przewoźnika na przejmowanie kolejnych europejskich linii lotniczych. Na pierwszy ogień ma pójść 55 proc. Brussels Airlines, potem Niemcy chcieliby przejąć na razie nieokreślony pakiet akcji w skandynawskich liniach SAS.
Tyle że przejmować innych przewoźników ma nie sama Lufthansa, ale zależny od niej niskokosztowy przewoźnik Eurowings. Niemcy chcą go wzmocnić, żeby mógł konkurować z Rynairem. – Na rynku dzisiaj jest mnóstwo dobrych okazji, a konsolidacja jest nieunikniona. Lufthansa chce tutaj być silnym graczem – mówił „Rzeczposplitej" jeszcze w grudniu 2015 r. prezes niemieckiego przewoźnika Carsten Spohr.
Boeing uniknie oskarżenia przez władze federalne o oszustwo, które doprowadziło do dwóch katastrof B737 MAX — og...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego...
Decyzją Donalda Trumpa wstrzymany został eksport z USA do Chin kluczowych komponentów do budowy silników samolot...
Strajk fińskiej organizacji związkowej Ilmailualan Unioni (IAU) po raz kolejny zmusiły Finnaira do odwołania rej...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Rozwój rynku lotniczego w Polsce, jeden z najbardziej dynamicznych w Europie, spowodował zainteresowanie światow...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas