Aktualizacja: 11.12.2016 12:05 Publikacja: 11.12.2016 11:49
Foto: Bloomberg
Jeżeli utknąłeś na długie godziny na pokładzie międzykontynentalnego samolotu pasażerskiego i z utęsknieniem oczekujesz technologicznego przełomu w turystyce powietrznej, wpisz w wyszukiwarce YouTube’a hasło „Concorde”. Wśród wielu wyników z łatwością odnajdziesz relacje osób, które niegdyś na pokładach nieistniejących już ponaddźwiękowych samolotów o charakterystycznym kształcie popijały szampana i zajadały się kawiorem, mknąc w przestworzach z prędkością ponad 2000 km/h. Siedząc wciśnięty w ciasny środkowy fotel, bez przekonania podjadając porcję drogiego, za to bezsmakowego hummusu z krakersami i widząc radość malującą się na twarzach tych dawnych pasażerów, możesz poczuć zazdrość. Weź wtedy jednak pod uwagę, że musieli oni wydać 20 tys. dol. na bilet w obie strony. Oraz spójrz w przyszłość z nadzieją, jaką daje nam firma Boom Technology. Planuje ona bowiem wskrzesić pasażerskie loty ponaddźwiękowe.
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas