Jego prace charakteryzują się wyjątkową wrażliwością plastyczną, dynamiką i ciekawym użyciem przestrzeni gry.
Persona, Teatr Wielki – Opera Narodowa, Warszawa, pl. Teatralny 1, bilety: 45 – 60 zł, piątek (7.10), godz. 19.30
Aktualizacja: 07.10.2011 16:51 Publikacja: 07.10.2011 16:51
Persona
Foto: Fotorzepa, Jak Jakub Ostałowski
Jego prace charakteryzują się wyjątkową wrażliwością plastyczną, dynamiką i ciekawym użyciem przestrzeni gry.
Persona, Teatr Wielki – Opera Narodowa, Warszawa, pl. Teatralny 1, bilety: 45 – 60 zł, piątek (7.10), godz. 19.30
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Jego prace charakteryzują się wyjątkową wrażliwością plastyczną, dynamiką i ciekawym użyciem przestrzeni gry.
Persona, Teatr Wielki – Opera Narodowa, Warszawa, pl. Teatralny 1, bilety: 45 – 60 zł, piątek (7.10), godz. 19.30
Nie jest to tylko kukiełka, której nos się wydłuża. Pinokio to bohater zabawny i tragiczny, dla dzieci i dorosłych. Taki też ma być w wielkim widowisku na scenie Opery Narodowej. Premiera już w niedzielę 21 kwietnia.
Ekscentryczna gwiazda Josephine Baker była symbolem kabaretu lat dwudziestych i trzydziestych, teraz jest bohaterką wystawy w Berlinie „Ikona w ruchu” przypominającą jej wielki talent i niezwykłą postać.
Na międzynarodowym festiwalu tańca i choreografii Tanz im August w Berlinie 23 sierpnia odbędzie się premiera „null&void” Agaty Siniarskiej. To dopiero druga Polka w historii zaproszona na tę organizowaną od 35 lat prestiżową imprezę europejską.
Kalbelia, taniec pustynnych zaklinaczy węży, będzie można zobaczyć w Polsce od 28 stycznia w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu. Wydarzenia są częścią obchodów 74. Dnia Republiki Indii.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Jedna z największych rosyjskich gwiazd Olga Smirnowa odeszła z Teatru Bolszoj i dołączyła do Narodowego Baletu Holenderskiego w Amsterdamie. Opuściła kraj w związku z inwazją Rosji na Ukrainę.
W „Pułapce na myszy” Agathy Christie aktorzy Ateneum pokazują, że umieją grać na różnych instrumentach równocześnie. Czy to jeden z najlepszych spektakli roku? Niewykluczone.
W grudniu, dokładnie w pierwszej dekadzie grudnia, a jeszcze dokładniej: w dzień św. Mikołaja, Stanisław Tym wyruszył w kolejny rejs. Tym razem już ostateczny.
Społeczny teatr pokazuje jako głównych bohaterów również postaci ze świecznika władzy. Tak jest w prowokacyjnej „Personie. Ciele Bożeny” Jędrzeja Piaskowskiego i Huberta Sulimy z Teatru Zagłębia w Sosnowcu.
Spektakl „Kochany, najukochańszy” powstał z miłości do twórczości Wiesława Myśliwskiego.
Najważniejsze krajowe spektakle i premiera „Quanty” Łukasza Twarkowskiego wypełnią program 17. Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Boska Komedia w Krakowie (6-16 grudnia). „Elisabeth Costello" Krzysztofa Warlikowskiego zagrana będzie trzy razy.
„Latający Potwór Spaghetti” o tym, jakim bezsensem są dla pisarza i reżysera wiara w Boga i religie, to najmocniejszy spektakl sezonu. Dla osób wychowanych w katolicyzmie bolesny, ale oczyszczający jak rachunek sumienia. Na pewno wyzwalająco śmieszny.
We Wrocławiu Opera musi zwrócić pieniądze za dwa tysiące biletów sprzedanych na odwołane premiery. Teatr Polski po politycznych problemach poszedł do remontu. Od 2021 roku nie było Festiwalu Dialog.
W „Plus Minus” (nr z 30 listopada) Bartosz Nosal pisze o czterdziestoleciu polskiej legalnej kasety VHS. W łódzkim Teatrze Powszechnym przez jej pryzmat można się przyjrzeć polskiemu kapitalizmowi w sztuce Marcina Bałczewskiego. A także Polsce i Polakom po 1989 r.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas