Europa jest w kłopocie. Rodzi się za mało dzieci - to mniej więcej wiemy, Wiedzą też Duńczycy, gdzie liczba urodzeń spadła do najniższego poziomu od 27 lat. Co więc należy zrobić? Zachęcić obywateli do patriotycznego czynu... w łóżku.
Taka mniej więcej idea przyświeca (przynajmniej na pozór) rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej „Zrób to dla Danii". Na promującym ją filmie młoda para dowiaduje się jak bardzo złe są współczynniki urodzeń w ich kraju i jak negatywne skutki zjawisko to ma dla społeczeństwa i gospodarki. Co więc czynią? Biorą urlop i jada na romantyczna wycieczkę do Paryża, by począć nowego obywatela Danii.
Wyjaśnieniem całej sprawy jest właśnie owa wycieczka - w rzeczywistości to sprytna kampania reklamowa agencji turystycznej Spies. Nie zmienia to faktu, że kampania została przygotowana z dużym poczuciem humoru, a jednocześnie zawiera sporo konkretnych informacji. Przy okazji dowiadujemy się od seksuologa, że romantyczna wycieczka we dwoje rzeczywiście okazuje się doskonalą okazją do poczęcia potomstwa (co dziesiąte duńskie dziecko zostało poczęte na wakacyjnym wyjeździe).
Aby nie być gołosłowną agencja oferuje specjalna „promocję owulacyjną" - jeśli w czasie wykupionej u nich podróży kobieta naprawdę zajdzie w ciążę to może spodziewać się prezentu w postaci trzyletniego zaopatrzenia dziecka w kosmetyki i materiały pielęgnacyjne.