Jak informuje portal money.pl, reklamy, które nawiązują do afery KNF pojawiają się w najbardziej popularnych stacjach radiowych i portalach technologicznych.
Czytaj także: Taśmy Czarneckiego zmiotły szefa KNF
Aktualizacja: 16.11.2018 09:58 Publikacja: 16.11.2018 09:41
Foto: mediamarkt.pl
Jak informuje portal money.pl, reklamy, które nawiązują do afery KNF pojawiają się w najbardziej popularnych stacjach radiowych i portalach technologicznych.
Czytaj także: Taśmy Czarneckiego zmiotły szefa KNF
Bohater reklam Media Markt, Tytus de Zoo, mówi w nich o nagrywaniu "za 40 mln bananów".
- Dobra Atom, twoje szumidło kontra mój dyktafon! - mówi w reklamie komiksowy Tytus.
- Co jak nagrasz? - dopytuje Atomek, jego przyjaciel. - To mi dasz 40 milionów bananów - odpowiada Tytus.
Okazuje się, że dyktafon wszystko nagrał. - Nagrał na bank - zaznacza Tytus i chwali model dyktafonu za 169 złotych.
Reklamy te pojawiły się już także na stronie internetowej sieci sklepów. "Nagraj na bank!” - zachęca Tytus.
Jak zaznaczyła w rozmowie z portalem money.pl Wioletta Batóg, rzecznik prasowa sieci sklepów, „ są znani z nietuzinkowych reklam”. - To próba zwrócenia uwagi w dowcipny sposób na atrakcyjną ofertę - podkreśliła.
Przyznała także, że choć większość telefonów komórkowych ma funkcję nagrywania, wciąż są chętni na zakup dyktafonów.
Reklama została bardzo dobrze przyjęta przez użytkowników sieci społecznościowych. "Brawo dla marketingu za wyczucie tematu. Proponuję jeszcze dyktafony analogowe odporne na zagłuszacze i chwyty bankowe" - czytamy w jednym z komentarzy na Facebooku. "A szumidła po ile macie?" - pytał inny internauta.
Gdy Leszek Czarnecki szedł na spotkanie z Markiem Chrzanowskim, byłym już szefem KNF, miał przy sobie małą kamerkę i dwa dyktafony. Kamerka szybko jednak przestała działać, prawdopodobnie przez urządzenie zagłuszające. - Jednak sprzęt za 170 zł zdołał zarejestrować rozmowę - mówił mec. Giertych w rozmowie z money.pl.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: money.pl
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
W mijającym roku pracownicy w Polsce zaobserwować mogli pewne pozytywne zmiany przy jednoczesnym braku rozwiązań...
W poniedziałek, 22 grudnia, pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej po raz pierwszy od niemal sześciu dek...
Kierownictwo resortu kultury planuje wygasić szwajcarski oddział Instytutu Pileckiego, nie oznacza to jednak zup...
Prawie połowa obywateli opowiada się za rejestracją związków jednopłciowych zawartych za granicą. Zwolennikami t...
Orlen inwestuje w nowe technologie i stawia na odnawialne źródła energii, ale sukces dekarbonizacji zależy nie tylko od inwestycji grupy – kluczowa będzie zmiana przyzwyczajeń milionów klientów – ocenia Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Grupy Orlen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas