Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
Aktualizacja: 04.11.2009 05:45 Publikacja: 04.11.2009 05:45
Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
Ubezpieczyciele oferujący OC komunikacyjne przed sprzedażą polisy będą mogli sprawdzać, czy PESEL potencjalnego...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Sąd Okręgowy w Gdańsku uzasadnił kwietniowy wyrok ws. zawodowego kierowcy, który nie ustąpił pieszym pierwszeńst...
Ministerstwo Edukacji jest zdania, że wyroki nieuznawanego przez rząd TK nie mają wpływu na nowe zasady nauczani...
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce rozpocząć prace legislacyjne nad ustawą, która wprowadzi do...
Krytyczne komentarze w internecie pod adresem siedmioletniej Kasi, córki prezydenta elekta Karola Nawrockiego, t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas