Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
Aktualizacja: 04.11.2009 05:45 Publikacja: 04.11.2009 05:45
Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
Wrzucenie na profil firmy zdjęć pracownic na L4 ze złośliwym komentarzem może godzić w ich dobra osobiste. Lepie...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
Jeśli inspektor pracy uzna, że przedsiębiorca jest pracownikiem, trzeba będzie skorygować wszystkie podatkowe i...
Za kilka dni Izba Pracy wyda ostatnią uchwałę „siódemkową”. Sąd Najwyższy umiera – mówi „Rz” sędzia Piotr Prusin...
Minister Waldemar Żurek odwołał prezesów i wiceprezesów sądów, pomimo negatywnej opinii kolegiów sądów - poinfor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas