Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
Aktualizacja: 04.11.2009 05:45 Publikacja: 04.11.2009 05:45
Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie opublikował stanowisko w sprawie nowych przepisów dotyczących egz...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Izba Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego stwierdziła ważność wyborów prezydenckich. Orze...
Od wtorku 1 lipca w aplikacji mObywatel można złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub usz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas