Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
Aktualizacja: 04.11.2009 05:45 Publikacja: 04.11.2009 05:45
Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Celem była profilaktyka sprzedaży alkoholu nieletnim metodą tajnego klienta. Średnio w co drugim punkcie sprzedawcy odmawiali sprzedaży alkoholu nieletnim. Najtrudniej kupić nastolatkowi piwo na stacjach paliw, najłatwiej w pubach – wynika z badań.
Mury rosną pomiędzy ludźmi, którzy wyznają wiarę w tego samego Boga. Paradoksalnie czasem łatwiej się porozumieć...
Od poniedziałku 3 listopada można ubiegać się o bon ciepłowniczy za okres 1 lipca – 31 grudnia 2025 r. Maksymaln...
W przyszłym roku do udziału w kwalifikacji wojskowej ma zostać wezwanych 235 tys. osób. Wśród nich będą przede w...
Szykują się ułatwienia w wydawaniu bezterminowych decyzji o warunkach zabudowy, uproszczenia w przyjmowaniu plan...
Wprowadzenie jednolitego rynku nie będzie lekarstwem na wszystkie problemy – stwierdził na konferencji Warsaw Finance Week Marcin Wlazło, szef Biura Maklerskiego Pekao S.A.
Nim uruchomimy bezzwrotne granty i tanie, długoterminowe kredyty oraz otworzymy dostęp do gruntów Skarbu Państwa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas