Na jednej ze ścian obok siebie znalazły się cztery prace Banksy’ego o charakterze galeryjnym, to znaczy powstałe na papierze, a nie wprost na murach, niemniej noszą wszystkie cechy stylu jego graffiti.
„Very Little Helps” (Bardzo mała pomoc) parodiuje hasło supermarketu Tesco: „Every Little Helps”. Popularnie praca ta bywa też nazywana „Tesco Flag”. Jako druk w edycji limitowanej wydana została w 2008 roku. A pierwotnie identyczne graffiti powstało na ścianie apteki w Islington.
Dwie kolejne grafiki z serii „Donuts” (2009 rok) przedstawiają podobną scenę - przewożenie gigantycznego amerykańskiego pączka, czyli donuta (w jednej kompozycji czekoladowego, w drugiej truskawkowego) przez furgonetkę pod eskortą policji na motorach. Banksy jawnie tu kpi ze współczesnych popkulturowych ikon, jak i hierarchii wartości w konsumpcyjnym społeczeństwie.
W „Sale Ends” Banksy także drwi z szalejącego konsumpcjonizmu, który zwłaszcza w dniach ogłoszenia wyprzedaży groteskowo przemienia się w niemal religijny kult.
Na przeciwnej ścianie znalazły się malarskie prace Damiena Hirsta: pięć desekorolek ozdobionych barwnymi kropkami różnej wielkości oraz „Spin Heart” – bajecznie kolorowy obraz wirowy o kształcie serca, powstały w wirującej maszynie malarskiej, zaprojektowanej przez artystę. Dziś każde dzieło Hirsta jest kultowe, jak słynna diamentowa czaszka.