Ida Kierzynka-Śledź: Zawodnik z radcą na plecach

Wykonywanie zawodu adwokata czy radcy prawnego to biznes jak każdy inny. Dlatego możliwość ich promocji jest uzasadniona. Ograniczenia to kwestia wyczucia, które z czasem będzie się zmieniać.

Publikacja: 12.12.2023 02:00

Ida Kierzynka-Śledź: Zawodnik z radcą na plecach

Foto: Adobe Stock

Wszyscy kojarzymy kontrowersyjne – jak na nasze standardy – reklamy usług prawniczych w Stanach Zjednoczonych. Billboardy z chwytliwymi, nasiąkniętymi emocjami hasłami z pewnością przykuwają uwagę potencjalnych klientów zza oceanu, ale nas rażą natarczywością i stylem, który nie pasuje do zawodu zaufania publicznego. Jak więc kwestia reklamy usług prawniczych wygląda na naszym podwórku? Warto się temu przyjrzeć, zwłaszcza że w ostatnim czasie regulacje zostały zliberalizowane.

Pozostało 94% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Rzecz o prawie
Łukasz Guza: Granice wolności słowa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Nic się nie stało
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Policjant zawinił, bandziora powiesili
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Młodszy asystent, czyli kto?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Rzecz o prawie
Jakub Sewerynik: Wybory polityczne i religijne