Aktualizacja: 18.06.2025 08:35 Publikacja: 12.12.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Wszyscy kojarzymy kontrowersyjne – jak na nasze standardy – reklamy usług prawniczych w Stanach Zjednoczonych. Billboardy z chwytliwymi, nasiąkniętymi emocjami hasłami z pewnością przykuwają uwagę potencjalnych klientów zza oceanu, ale nas rażą natarczywością i stylem, który nie pasuje do zawodu zaufania publicznego. Jak więc kwestia reklamy usług prawniczych wygląda na naszym podwórku? Warto się temu przyjrzeć, zwłaszcza że w ostatnim czasie regulacje zostały zliberalizowane.
Wychodzi na to, że przywracanie praworządności w sądownictwie polega głównie na czekaniu. Ja np. czekałam, aż za...
Ministerstwo Sprawiedliwości usiłuje wprowadzić do polskiego porządku prawnego uregulowania zaczerpnięte z posts...
Już nawet dzieci wiedzą, że orzeczenie sądu, a jego realizacja to dwie różne rzeczy.
Wdrożenie tzw. dyrektywy platformowej będzie dla prawa polskiego trzęsieniem ziemi, czego nikt jeszcze nie dostr...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Rozwój technologii deep fakes wymaga zmiany podejścia do materiałów zawierających treści pornograficzne prezentu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas