Ida Kierzynka-Śledź: Zawodnik z radcą na plecach

Wykonywanie zawodu adwokata czy radcy prawnego to biznes jak każdy inny. Dlatego możliwość ich promocji jest uzasadniona. Ograniczenia to kwestia wyczucia, które z czasem będzie się zmieniać.

Publikacja: 12.12.2023 02:00

Ida Kierzynka-Śledź: Zawodnik z radcą na plecach

Foto: Adobe Stock

Wszyscy kojarzymy kontrowersyjne – jak na nasze standardy – reklamy usług prawniczych w Stanach Zjednoczonych. Billboardy z chwytliwymi, nasiąkniętymi emocjami hasłami z pewnością przykuwają uwagę potencjalnych klientów zza oceanu, ale nas rażą natarczywością i stylem, który nie pasuje do zawodu zaufania publicznego. Jak więc kwestia reklamy usług prawniczych wygląda na naszym podwórku? Warto się temu przyjrzeć, zwłaszcza że w ostatnim czasie regulacje zostały zliberalizowane.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Falandyzacja żyje
Rzecz o prawie
Jarosław Gwizdak: Kapelusze supersędziów
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Co poszło nie tak w etatach dla adwokatów
Rzecz o prawie
Szymon Cydzik: W obronie prawa do niezatrudnienia adwokata na etacie
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Adwokat nie można mieć wszystkiego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama