Aktualizacja: 17.06.2025 18:12 Publikacja: 12.12.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Wszyscy kojarzymy kontrowersyjne – jak na nasze standardy – reklamy usług prawniczych w Stanach Zjednoczonych. Billboardy z chwytliwymi, nasiąkniętymi emocjami hasłami z pewnością przykuwają uwagę potencjalnych klientów zza oceanu, ale nas rażą natarczywością i stylem, który nie pasuje do zawodu zaufania publicznego. Jak więc kwestia reklamy usług prawniczych wygląda na naszym podwórku? Warto się temu przyjrzeć, zwłaszcza że w ostatnim czasie regulacje zostały zliberalizowane.
Tajemnicą poliszynela jest, że urzędówki to sprawy nie pierwszej kategorii. Klienci co prawda nic nie płacą, ale...
Najbardziej boję się, że nowy prezydent, na wzór poprzedniego, nie obejmie funkcji strażnika prawa i to prawo bę...
Trudno mi pojąć, że państwo od kilkunastu lat nie chce się zająć lobbingiem, oświadczeniami majątkowymi i przejr...
Co przy okazji wyborów poruszyło, zdenerwowało, skłoniło do refleksji.
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Proszę się nie dziwić, że sędziowie nie występują do neo-KRS o wyrażenie zgody na dalsze zajmowanie stanowiska p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas