Przegląd prasy: Polska ofensywa, patrioty i Amber Gold

Co łączy Andrzeja Dudę z Mateuszem Morawieckim? Na co można wydać 40 miliardów złotych? Jak leczyć papieża i przyjaźnić się z Obamą? Odpowiedzi na te pytania w dzisiejszych dziennikach.

Publikacja: 07.09.2016 08:22

Andrzej Krakowiak

Andrzej Krakowiak

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

"Rzeczpospolita" pisze na pierwszej stronie o polskiej ofensywie. Ofensywie promocyjnej. Jej autorami są prezydent Andrzej Duda i wicepremier Mateusz Morawiecki, a celem – przyciągnięcie do kraju nowych inwestorów oraz zachęcenie rodzimych przedsiębiorstw do odważniejszej ekspansji za granicą.

- Andrzej Duda chce dać jasny komunikat: Polska jest otwarta na inwestycje i poszukuje nowych kontaktów gospodarczych na świecie – mówi w wywiadzie z "Rz" sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta Krzysztof Szczerski.

Pozostało 89% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Publicystyka
Rosja zamyka polski konsulat. Dlaczego akurat w Petersburgu?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Publicystyka
Marek Kozubal: Dlaczego Polacy nie chcą wracać do Polski
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: PiS robi Nawrockiemu kampanię na tragedii, żeby uderzyć w Trzaskowskiego
Publicystyka
Estera Flieger: „Francji już nie ma”, ale odbudowała katedrę Notre-Dame
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Publicystyka
Trzaskowski zaczyna z impetem. I chce uniknąć błędów z przeszłości