Przegląd prasy: Polska ofensywa, patrioty i Amber Gold

Co łączy Andrzeja Dudę z Mateuszem Morawieckim? Na co można wydać 40 miliardów złotych? Jak leczyć papieża i przyjaźnić się z Obamą? Odpowiedzi na te pytania w dzisiejszych dziennikach.

Publikacja: 07.09.2016 08:22

Andrzej Krakowiak

Andrzej Krakowiak

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

"Rzeczpospolita" pisze na pierwszej stronie o polskiej ofensywie. Ofensywie promocyjnej. Jej autorami są prezydent Andrzej Duda i wicepremier Mateusz Morawiecki, a celem – przyciągnięcie do kraju nowych inwestorów oraz zachęcenie rodzimych przedsiębiorstw do odważniejszej ekspansji za granicą.

- Andrzej Duda chce dać jasny komunikat: Polska jest otwarta na inwestycje i poszukuje nowych kontaktów gospodarczych na świecie – mówi w wywiadzie z "Rz" sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta Krzysztof Szczerski.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Wiadomo, kto przegra wybory prezydenckie. Nie ma się z czego cieszyć
Publicystyka
Pytania o bezpieczeństwo, na które nie odpowiedzieli Trzaskowski, Mentzen i Biejat
Publicystyka
Joanna Ćwiek-Świdecka: Brudna kampania, czyli szemrana moralność „dla dobra Polski”
Publicystyka
Bogusław Chrabota: Jaka Polska po wyborach?
Publicystyka
Europa z Trumpem przeciw Putinowi