Reklama

Przegląd prasy: Polska ofensywa, patrioty i Amber Gold

Co łączy Andrzeja Dudę z Mateuszem Morawieckim? Na co można wydać 40 miliardów złotych? Jak leczyć papieża i przyjaźnić się z Obamą? Odpowiedzi na te pytania w dzisiejszych dziennikach.

Publikacja: 07.09.2016 08:22

Andrzej Krakowiak

Andrzej Krakowiak

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

"Rzeczpospolita" pisze na pierwszej stronie o polskiej ofensywie. Ofensywie promocyjnej. Jej autorami są prezydent Andrzej Duda i wicepremier Mateusz Morawiecki, a celem – przyciągnięcie do kraju nowych inwestorów oraz zachęcenie rodzimych przedsiębiorstw do odważniejszej ekspansji za granicą.

- Andrzej Duda chce dać jasny komunikat: Polska jest otwarta na inwestycje i poszukuje nowych kontaktów gospodarczych na świecie – mówi w wywiadzie z "Rz" sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta Krzysztof Szczerski.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Hołd lenny prezydenta Nawrockiego
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Jak Tusk i Kaczyński stali się zakładnikami Mentzena i Bosaka
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Narada Tuska i Nawrockiego przed spotkaniem z Trumpem w cieniu Westerplatte
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki potwierdził na Radzie Gabinetowej, jaki jest jego główny cel
Publicystyka
Joanna Ćwiek-Świdecka: Panie Prezydencie, naprawdę wytyka Pan Ukraińcom leczenie dzieci z rakiem?
Reklama
Reklama