Aktualizacja: 13.02.2018 17:13 Publikacja: 13.02.2018 11:47
Foto: tv.rp.pl
Gość przyznał, że 2017 r. na rynku słodyczy był całkiem niezły. - Dzięki dobrej kondycji gospodarki rynek ten urósł 6 proc. Zakładamy, że ten rok już nie będzie tak dynamiczny - mówił Herman.
Rynek słodyczy zmienia się. - Coraz więcej konsumentów szuka czegoś wyjątkowego. Przesuwamy się w kierunku wysokiej jakości produktów markowych – tłumaczył gość. Drugi trend to poszukiwanie produktów bardziej naturalnych i zdrowych. - Tutaj sprawdza się czekolada gorzka. Dynamika wzrostu jej sprzedaży jest dość wysoka, w porównaniu np. do czekolady mlecznej – podał.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas