Reklama
Rozwiń
Reklama

Bobby Burger wprowadza wegańskie burgery. „Mięso” od Linda McCartney

Jeszcze w listopadzie w polskiej sieci burgerowni pojawi się wegańskie „mięso”. To nie jedyny ukłon sieci w stronę świadomych konsumentów.

Aktualizacja: 22.11.2019 16:13 Publikacja: 22.11.2019 16:06

Z lewej strony wegański burger, z prawej burger wołowy sieci Bobby Burger

Z lewej strony wegański burger, z prawej burger wołowy sieci Bobby Burger

Foto: materiały prasowe

Polska sieć burgerowni Bobby Burger odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na wegańskie alternatywy dla mięsa. Już 29 listopada we wszystkich lokalach marki pojawi się „Power Plant” – burger na roślinnym „mięsie” od firmy Linda McCartney.

„Power Plant” będzie się składał ze standardowych dla Bobby Burgera warzywnych składników, czyli sałaty, pomidora i czerwonej cebuli, a kotlet będzie z kolei przypominał tradycyjne mięso, ale będzie w całości roślinny.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama