Coca-Cola wprowadza nowy smak. Klienci sami go wybrali

Klienci sami zrobili testy produktu i jeszcze za to zapłacili. Wiśniowo-waniliowa cola weszła do sklepów w USA.

Aktualizacja: 10.02.2020 14:29 Publikacja: 10.02.2020 14:24

Coca-Cola wprowadza nowy smak. Klienci sami go wybrali

Foto: AdobeStock

Od wielu lat Coca-Cola nie wprowadza zbyt często nowych smaków na swoim macierzystym rynku, jednak zmiany w potrzebach klientów skłoniły koncern do tego, by dokonywać zmian w ofercie. W ostatnim czasie na półkach pojawiły się Coke Energy czy cola Orange Vanilla o waniliowo-pomarańczowym smaku. Dziś na półki amerykańskich sklepów trafił zaś nowy smak, który wybrali sami klienci, nawet nie wiedząc do końca, że to robią – Cherry Vanilla.

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina