Pizza Hut ma nową pizzę. To ma być hit dla wegetarian

We wszystkich restauracjach Pizza Hut w całej Polsce sprzedawana jest pizza MEATamorfoza. Jej głównym składnikiem jest Beyond Meat – roślinne mięso.

Aktualizacja: 14.02.2020 11:16 Publikacja: 14.02.2020 10:35

Pizza Hut ma nową pizzę. To ma być hit dla wegetarian

Foto: facebook.com/pizzahutpolska

Nowa pizza jest serwowana we wszystkich lokalach sieci z obsługą kelnerską od 11 lutego.

Pizza MEATamorfoza to połączenie roślinnej alternatywy dla mięsa z sosem pomidorowym, mozzarellą, kolorową papryką, pieczarkami i czerwoną cebulką.

Czytaj także: Roślinna wieprzowina wchodzi na rynek. Z probówki, ale smaczna

Pizza testowana była pod koniec grudnia w warszawskich restauracjach amerykańskiej sieci. Poszło tak dobrze, że Pizza Hut zdecydowała się ją wprowadzić do menu w restauracjach w całym kraju. Klienci będą mieli także możliwość wymiany dowolnego mięsnego składnika w innych smakach pizz na Beyond Meat.

Pizza MEATamorfoza będzie dostępna w Pizza Hut na miejscu, do wyczerpania zapasów. Niestety, nie można zamówić jej do domu.

Czytaj także: Polskie firmy też walczą o bezmięsnych klientów

Roślinne mięso Beyond Meat będzie także dostępne w polskich sklepach. W sieci Kaufland było częścią oferty promocyjnej tzw. tygodnia amerykańskiego pod koniec stycznia tego roku. Opakowanie zawierające dwa burgery po 113,5 grama kosztowało 24,99 zł. Nie wiadomo jeszcze czy roślinne mięso z USA na stałe trafi do oferty sieci.

Czytaj także: Sztuczne mięso z Izraela niedługo trafi do sklepów

Beyond Meat to zamiennik mięsa składający się z białka grochu. Roślinne mięso jest już w menu takich sieci fast food jak KFC, Burger King i McDonald's. W Hiszpanii firma współpracuje z popularna siecią serwującą pizze Papa John's. Wegańska pizza Green PLUS zawiera nie tylko roślinne mięso, ale także roślinny zamiennik sera.

Nowa pizza jest serwowana we wszystkich lokalach sieci z obsługą kelnerską od 11 lutego.

Pizza MEATamorfoza to połączenie roślinnej alternatywy dla mięsa z sosem pomidorowym, mozzarellą, kolorową papryką, pieczarkami i czerwoną cebulką.

Pozostało 87% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
2 mln butelek wody Perrier zniszczone. Wstydliwy problem Nestlé
Przemysł spożywczy
Grona goryczy w Penedes. Susza pozbawia ludzi pracy
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO