Ryan Reynolds sprzedał swój dżin za 610 mln dolarów

Popularny aktor znany z roli Deadpoola sprzedał swoje marki alkoholi koncernowi Diageo. W ramach umowy pozostanie twarzą dżinu.

Aktualizacja: 18.08.2020 19:36 Publikacja: 18.08.2020 17:16

Ryan Reynolds sprzedał swój dżin za 610 mln dolarów

Foto: Universal Pictures

Koncern Diageo, znany z takich marek alkoholi, jak Johnnie Walker, Smirnoff czy Baileys, kontynuuje skupianie w swoich rękach marek wypromowanych przez celebrytów. W portfolio koncernu jest już tequila Casamigos stworzona swego czasu przez George'a Clooneya. Teraz Diageo podpisało umowę z Ryanem Reynoldsem, odnośnie marki dżinu Aviation American i jeszcze trzech marek należących do Davos Brands, której współudziałowcem jest od dwóch lat Reynolds.

- Nieco ponad dwa lata temu stałem się właścicielem Aviation Gin, gdyż kocham smak Aviation bardziej niż jakiegokolwiek innego trunku. Nie spodziewałem się czystej twórczej radości, jaką przyniesie uczenie się nowej branży. Rozwój marki, wraz z moją firmą Maximum Effort Marketing był jednym z najbardziej satysfakcjonujących projektów, w jakim kiedykolwiek brałem udział. Chcę podziękować Diageo za ich niesamowity zespół i pasję. Jesteśmy podekscytowani następnym rodziałem Aviation Gin, który, obiecuję, będzie wymagał równie krótkiej lektury – napisał dowcipnie Ryan Reynolds w cytowanym przez „Forbes" oświadczeniu.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”