Koncern Diageo, znany z takich marek alkoholi, jak Johnnie Walker, Smirnoff czy Baileys, kontynuuje skupianie w swoich rękach marek wypromowanych przez celebrytów. W portfolio koncernu jest już tequila Casamigos stworzona swego czasu przez George'a Clooneya. Teraz Diageo podpisało umowę z Ryanem Reynoldsem, odnośnie marki dżinu Aviation American i jeszcze trzech marek należących do Davos Brands, której współudziałowcem jest od dwóch lat Reynolds.
- Nieco ponad dwa lata temu stałem się właścicielem Aviation Gin, gdyż kocham smak Aviation bardziej niż jakiegokolwiek innego trunku. Nie spodziewałem się czystej twórczej radości, jaką przyniesie uczenie się nowej branży. Rozwój marki, wraz z moją firmą Maximum Effort Marketing był jednym z najbardziej satysfakcjonujących projektów, w jakim kiedykolwiek brałem udział. Chcę podziękować Diageo za ich niesamowity zespół i pasję. Jesteśmy podekscytowani następnym rodziałem Aviation Gin, który, obiecuję, będzie wymagał równie krótkiej lektury – napisał dowcipnie Ryan Reynolds w cytowanym przez „Forbes" oświadczeniu.