#RZECZoBIZNESIE: Artur Jastrząb: Sprzedaż wody napędzają prozdrowotne trendy

Z każdym rokiem zwiększa się w Polsce spożycie wody butelkowanej na osobę. Jednak wciąż odstajemy od Niemiec, Włoch czy Węgier – mówi Artur Jastrząb, wiceprezes Żywiec Zdrój, gość programu Pawła Rożyńskiego

Aktualizacja: 28.07.2017 13:33 Publikacja: 28.07.2017 12:36

#RZECZoBIZNESIE: Artur Jastrząb: Sprzedaż wody napędzają prozdrowotne trendy

Foto: tv.rp.pl

Gość ocenił, że miesiąc czy dwa wakacji nie zmienia obrazu tego, co się dzieje w trendzie sprzedażowym wód butelkowanych.

- Prognozy na kolejne lata przewidują silny wzrost, który jest generowany przez prozdrowotny trend w kraju – mówił Jastrząb.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina