Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Artur Jastrząb: Sprzedaż wody napędzają prozdrowotne trendy

Z każdym rokiem zwiększa się w Polsce spożycie wody butelkowanej na osobę. Jednak wciąż odstajemy od Niemiec, Włoch czy Węgier – mówi Artur Jastrząb, wiceprezes Żywiec Zdrój, gość programu Pawła Rożyńskiego

Aktualizacja: 28.07.2017 13:33 Publikacja: 28.07.2017 12:36

#RZECZoBIZNESIE: Artur Jastrząb: Sprzedaż wody napędzają prozdrowotne trendy

Foto: tv.rp.pl

Gość ocenił, że miesiąc czy dwa wakacji nie zmienia obrazu tego, co się dzieje w trendzie sprzedażowym wód butelkowanych.

- Prognozy na kolejne lata przewidują silny wzrost, który jest generowany przez prozdrowotny trend w kraju – mówił Jastrząb.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama