Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.11.2017 12:57 Publikacja: 23.11.2017 12:47
Foto: tv.rp.pl
Okres sprzedaży świątecznej, który można liczyć od połowy października odpowiada za 30-40 proc. przychodów Bakallandu. - Sezonowość ciągle jest, ale nie jest aż tak bardzo istotna - ocenił Moczulski.
Wyjaśnił, że mamy do czynienia na świecie z megatrendami, które nie są chwilową modą, tylko czymś trwałym. Zmienia to oblicze konsumpcji. Mniej konsumujemy w domu, a wiele na zewnątrz. Chcemy być też coraz bardziej fit i zdrowo się odżywiać. - Dostarczamy klientom odpowiedź na te trendy. Polska nie jest izolowaną wyspą, tylko te wszystkie trendy doszły i tutaj. Dzięki temu bakalie w ostatnich latach rozwijają się w tempie dwucyfrowym i już prawie osiągnęły 1 mld zł obrotów – tłumaczył.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas