Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.03.2018 13:39 Publikacja: 06.03.2018 13:37
Foto: 26055017
Dla znanego brytyjskiego kucharza i celebryty Jamie’go Olivera, który od lat promuje zdrowe odżywianie dla dzieci i młodzieży, to świetny początek miesiąca – liczne sieci handlowe działające w Zjednoczonym Królestwie dobrowolnie przystąpiły do akcji nie sprzedawania dzieciom i młodzieży napojów energetycznych.
Detaliści zdecydowali, że osobom poniżej 16-go roku życia nie będą sprzedawali napojów zawierających więcej niż 150 mg kofeiny. Zakaz wprowadziły sieci Asda, Waitrose, Tesco, Co-op, Aldi, Lidl, Sainsbury’s i Morrison. 4 marca podobny zakaz wprowadziła również sieć drogerii Boots.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas