Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.12.2014 07:07 Publikacja: 16.12.2014 04:50
Foto: Rzeczpospolita
Nieco ponad 19 proc. kwoty, którą Polacy wydali na napoje energetyczne w październiku 2014 r., przypadło na markę Black – podaje jej właściciel, spółka spożywcza FoodCare, powołując się na najnowszy raport firmy badawczej Nielsen. Tak wysoki wyniki sprawił, że po raz pierwszy w swojej czteroletniej historii Blackowi udało się wyprzedzić Red Bulla, dotychczasowego lidera rynku energetyków pod względem wartości sprzedaży.
To kolejny sukces tej polskiej marki. Od trzech lat napój firmowany przez Mika Tysona jest graczem numer jeden pod względem liczby sprzedanych napojów pobudzających w naszym kraju.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas