Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.12.2014 07:07 Publikacja: 16.12.2014 04:50
Foto: Rzeczpospolita
Nieco ponad 19 proc. kwoty, którą Polacy wydali na napoje energetyczne w październiku 2014 r., przypadło na markę Black – podaje jej właściciel, spółka spożywcza FoodCare, powołując się na najnowszy raport firmy badawczej Nielsen. Tak wysoki wyniki sprawił, że po raz pierwszy w swojej czteroletniej historii Blackowi udało się wyprzedzić Red Bulla, dotychczasowego lidera rynku energetyków pod względem wartości sprzedaży.
To kolejny sukces tej polskiej marki. Od trzech lat napój firmowany przez Mika Tysona jest graczem numer jeden pod względem liczby sprzedanych napojów pobudzających w naszym kraju.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas