Reklama

Opóźniony lot, zgubiony bagaż, brak miejsca na pokładzie samolotu - co robić

Lot się opóźnia, walizka przylatuje uszkodzona, w tej sytuacji możesz cierpliwie czekać na działania linii lotniczej lub wziąć sprawy w swoje ręce. Europejskie Centrum Konsumenckie podpowiada, co robić, gdy linia lotnicza zawodzi.

Aktualizacja: 25.07.2019 15:37 Publikacja: 25.07.2019 15:07

Opóźniony lot, zgubiony bagaż, brak miejsca na pokładzie samolotu - co robić

Foto: Adobe Stock

Lot się opóźnia więcej niż 2 godz.

Jeżeli lecisz na krótkim dystansie do 1500 km (np. Warszawa-Londyn) po tym czasie poproś linię lotniczą o voucher na posiłek i napój. Jeżeli odmówi, zachowaj rachunki i wyślij ich kopię przewoźnikowi z prośbą o zwrot. W przypadku dłuższych dystansów „prawo do opieki" przysługuję po trzech lub czterech godzinach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Sądy i trybunały
Przewodnicząca KRS: Sędzia Ulman nie znalazł czasu, by osobiście pojawić się w KRS
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Reklama
Reklama