Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak osiągnąć sukces na rynku pracownika

Naszym credo jest odpowiedzialne wykorzystanie zasobów naturalnych oraz minimalizacja odpadów. Ważnym aspektem działalności jest inwestowanie w edukację – uważa Jakub Piniarski, HR Manager Kronospan Polska.

Publikacja: 11.12.2018 21:10

Kronospan w Polsce, należący do międzynarodowej grupy producentów, szybko zyskał status wiodącego producenta materiałów drewnopochodnych na świecie, głównie płyt MDF, HDF i płyt wiórowych, surowych, lakierowanych oraz melaminowanych, paneli ściennych, listew, farb i lakierów, a także innych materiałów do produkcji mebli. Nasze produkty trafiają do 859 milionów potencjalnych klientów w Europie, Azji oraz Ameryce Północnej.

W licznych obszarach Kronospan wytycza szlaki rozwoju technologicznego i innowacji. Każdy pracownik z naszej wielokulturowej rodziny posługującej się trzydziestoma językami ma swój wkład w proces optymalizacji procesów produkcyjnych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama