Reklama
Rozwiń

Jak osiągnąć sukces na rynku pracownika

Naszym credo jest odpowiedzialne wykorzystanie zasobów naturalnych oraz minimalizacja odpadów. Ważnym aspektem działalności jest inwestowanie w edukację – uważa Jakub Piniarski, HR Manager Kronospan Polska.

Publikacja: 11.12.2018 21:10

Kronospan w Polsce, należący do międzynarodowej grupy producentów, szybko zyskał status wiodącego producenta materiałów drewnopochodnych na świecie, głównie płyt MDF, HDF i płyt wiórowych, surowych, lakierowanych oraz melaminowanych, paneli ściennych, listew, farb i lakierów, a także innych materiałów do produkcji mebli. Nasze produkty trafiają do 859 milionów potencjalnych klientów w Europie, Azji oraz Ameryce Północnej.

W licznych obszarach Kronospan wytycza szlaki rozwoju technologicznego i innowacji. Każdy pracownik z naszej wielokulturowej rodziny posługującej się trzydziestoma językami ma swój wkład w proces optymalizacji procesów produkcyjnych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty