Jak osiągnąć sukces na rynku pracownika

Naszym credo jest odpowiedzialne wykorzystanie zasobów naturalnych oraz minimalizacja odpadów. Ważnym aspektem działalności jest inwestowanie w edukację – uważa Jakub Piniarski, HR Manager Kronospan Polska.

Publikacja: 11.12.2018 21:10

Kronospan w Polsce, należący do międzynarodowej grupy producentów, szybko zyskał status wiodącego producenta materiałów drewnopochodnych na świecie, głównie płyt MDF, HDF i płyt wiórowych, surowych, lakierowanych oraz melaminowanych, paneli ściennych, listew, farb i lakierów, a także innych materiałów do produkcji mebli. Nasze produkty trafiają do 859 milionów potencjalnych klientów w Europie, Azji oraz Ameryce Północnej.

W licznych obszarach Kronospan wytycza szlaki rozwoju technologicznego i innowacji. Każdy pracownik z naszej wielokulturowej rodziny posługującej się trzydziestoma językami ma swój wkład w proces optymalizacji procesów produkcyjnych.

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!