Targi stanowią polską edycję międzynarodowego projektu, realizowanego do tej pory w Anglii, Francji, Włoszech oraz Brazylii.
Na użytek targów stworzona została innowacyjna, dedykowana platforma internetowa pod adresem [link=http://www.dnipracy.pl "target=_blank"]www.dnipracy.pl[/link], która umożliwi pracodawcom pełną interakcję z kandydatami. Wirtualna hostessa przywita odwiedzających w rozległym, trójwymiarowym centrum targowym, prezentując świat internetowych targów oraz dostępnych możliwości.
Pracodawcy będą mieli możliwość opublikowania dowolnej liczby ofert pracy, prowadzenia rozmów z kandydatami za pomocą czatów oraz video-czatów, przeprowadzenia testów kompetencyjnych, organizowania konferencji oraz seminariów. Kandydaci będą mogli natomiast złożyć swoje CV na stoisku pracodawcy, zapoznać się z kulturą organizacyjną oraz wymaganiami na dane stanowisko, pobrać video, MP3 czy inne materiały udostępnione przez pracodawców. W wirtualnych kafejkach porozmawiają ze sobą oraz podzielą się swoimi doświadczeniami.
Platforma została tak skonstruowana, że pracodawca może ocenić kandydata tak samo, jak podczas prawdziwego spotkania.
W gronie pracodawców pojawią się takie firmy jak IBM, HP, AOL, PricewaterHouseCoopers i wiele innych. Patronat medialny nad targami obejmą Puls Biznesu, Interia.pl, Personel Plus, Money.pl, Edukacja Prawnicza, Monitor Prawa Pracy, dlaczego.com.pl, Outsourcing Magazine, rynek pracy.pl, rp.pl, [link=http://kariera.pl]kariera.pl[/link], TVP Info.