Reklama

Kształcenie interdyscyplinarne: szansa na sukces

Jeśli komuś się wydaje, że współczesna chemia to wyłącznie nauka z probówkami i odczynnikami w rękach – jest w błędzie. Wystarczy odwiedzić Wydział Chemiczny Politechniki Wrocławskiej, aby przekonać się, że chemia XXI wieku to dziedzina nauki, która z matematyką i fizyką wyznacza nowe światowe standardy.

Publikacja: 27.04.2016 08:14

Politechnika Wrocławska, Budynek Nowej Chemii ul. Łukasiewicza 2

Politechnika Wrocławska, Budynek Nowej Chemii ul. Łukasiewicza 2

Politechnika Wrocławska to bez wątpienia silna marka. W rankingu krajowym wyznacza trendy uczelniom technicznym, a i na świecie – mówiąc „Wrocław University of Science & Technology” nie ma się powodu do wstydu. Potwierdzają to zagraniczne koncerny i środowiska naukowe z różnych części świata. Uczelnia daje możliwość zdobycia wiedzy w ramach szesnastu wydziałów. Do jej silnej pozycji bez wątpienia przyczyniła się opracowana i wdrożona Strategia Rozwoju Politechniki Wrocławskiej. W niej została określona misja uczelni, bardzo mocno w dokumencie kładzie się nacisk na rolę podtrzymania i rozwijania kompetencji związanych z kształceniem i powiązaniem dydaktyki i nauki. Realizacja planu opiera się głównie na kreatywności, profesjonalizmie, przekazywaniu studentom twardych i miękkich umiejętności oraz współdziałaniu z otoczeniem i partnerami zewnętrznymi. W strategię i wizję uczelni świetnie wpisuje się Strategia Rozwoju Wydziału Chemicznego.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca
Tradycyjna kariera traci blask. Na czym dziś zależy pracownikom?
Praca
InPost stawia na rozwój menedżerek
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Reklama
Reklama