Kształcenie interdyscyplinarne: szansa na sukces

Jeśli komuś się wydaje, że współczesna chemia to wyłącznie nauka z probówkami i odczynnikami w rękach – jest w błędzie. Wystarczy odwiedzić Wydział Chemiczny Politechniki Wrocławskiej, aby przekonać się, że chemia XXI wieku to dziedzina nauki, która z matematyką i fizyką wyznacza nowe światowe standardy.

Publikacja: 27.04.2016 08:14

Politechnika Wrocławska, Budynek Nowej Chemii ul. Łukasiewicza 2

Politechnika Wrocławska, Budynek Nowej Chemii ul. Łukasiewicza 2

Politechnika Wrocławska to bez wątpienia silna marka. W rankingu krajowym wyznacza trendy uczelniom technicznym, a i na świecie – mówiąc „Wrocław University of Science & Technology” nie ma się powodu do wstydu. Potwierdzają to zagraniczne koncerny i środowiska naukowe z różnych części świata. Uczelnia daje możliwość zdobycia wiedzy w ramach szesnastu wydziałów. Do jej silnej pozycji bez wątpienia przyczyniła się opracowana i wdrożona Strategia Rozwoju Politechniki Wrocławskiej. W niej została określona misja uczelni, bardzo mocno w dokumencie kładzie się nacisk na rolę podtrzymania i rozwijania kompetencji związanych z kształceniem i powiązaniem dydaktyki i nauki. Realizacja planu opiera się głównie na kreatywności, profesjonalizmie, przekazywaniu studentom twardych i miękkich umiejętności oraz współdziałaniu z otoczeniem i partnerami zewnętrznymi. W strategię i wizję uczelni świetnie wpisuje się Strategia Rozwoju Wydziału Chemicznego.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Praca
Polscy seniorzy są chętni do dłuższej pracy. Jak im to ułatwić?
Praca
Polacy będą pracować krócej? Wkrótce ruszy pilotaż
Praca
Amerykanie wertują oferty pracy w Wielkiej Brytanii
Praca
Cyfrowe przyspieszenie w obsłudze pracowników z zagranicy
Praca
Jak przetrwać zwolnienie: rady dla zwalnianych i zwalniających
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku