Trudno budować markę pracodawcy bez strategii

Coraz więcej firm docenia korzyści z dobrego wizerunku na rynku pracy, lecz tylko nieliczne mają jasno określoną strategię Employer Brandingu.

Aktualizacja: 11.07.2017 22:33 Publikacja: 11.07.2017 21:25

Foto: Fotolia

Łatwość w przyciąganiu talentów, spójna komunikacja firmy, lepsze dopasowanie kandydatów do kultury organizacyjnej oraz większe zaangażowanie pracowników – to trzy najczęściej wskazywane korzyści z posiadania i realizowania jasno określonej strategii kształtowania wizerunku pracodawcy, czyli Employer Brandingu.

Docenia je zdecydowana większość z niemal 400 firm zainteresowanych tą tematyką, które wzięły udział w tegorocznej edycji badania firmy doradczej HRM Institute.

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!