Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.07.2017 22:33 Publikacja: 11.07.2017 21:25
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotolia
Łatwość w przyciąganiu talentów, spójna komunikacja firmy, lepsze dopasowanie kandydatów do kultury organizacyjnej oraz większe zaangażowanie pracowników – to trzy najczęściej wskazywane korzyści z posiadania i realizowania jasno określonej strategii kształtowania wizerunku pracodawcy, czyli Employer Brandingu.
Docenia je zdecydowana większość z niemal 400 firm zainteresowanych tą tematyką, które wzięły udział w tegorocznej edycji badania firmy doradczej HRM Institute.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Na czele polskiej listy wyznaczników sukcesu zawodowego pozostaje atrakcyjne wynagrodzenie, ale już niekonieczni...
Warto wzmacniać pozycję kobiet-liderek w biznesie, by zyskiwały one, a jednocześnie firma, z którą są związane -...
Początek wakacji to start intensywnego sezonu urlopowego polskich pracowników, którzy latem najczęściej decydują...
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas