Aktualizacja: 27.03.2018 11:34 Publikacja: 26.03.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Warto zadbać o zadowolenie i satysfakcję z pracy, bo jest to opłacalne zarówno dla firm, jak i dla samych pracowników – mówiła Barbara Zych, prezes firmy Employer Branding Institute (EBI), podczas poniedziałkowej inauguracji nowej kampanii społecznej „Cała Polska tworzy idealne miejsce pracy", która przez kilka miesięcy (do jesieni br.) będzie zachęcać Polaków do szukania przyjemności i satysfakcji z pracy, podpowiadając też firmom, jak to ułatwiać.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas