Reklama

Giganci technologiczni szykują się do hybrydowej rewolucji

Nowe, wybudowane kosztem miliardów dolarów, siedziby czołowych spółek technologicznych nawet po pandemii nie zapełnią się pracownikami.

Publikacja: 01.08.2021 21:00

Giganci technologiczni szykują się do hybrydowej rewolucji

Foto: Adobe Stock

– Nowy świat pracy będzie hybrydowy dla każdego pracownika Cisco – podkreślała Francine Katsoudas, szefowa HR globalnego potentata w dziedzinie technologii sieciowych, ogłaszając w ostatnich dniach lipca start wielkiego hybrydowego eksperymentu „The Great Hybrid Experiment", czyli nowego modelu pracy w Cisco.

Jednym z jego wyróżników jest brak odgórnie ustalonego limitu dni pracy w biurze i poza biurem. Wymiar home office będzie ustalany w zespołach pracowniczych, a ich członkowie sami zdecydują, jaki hybrydowy model najlepiej odpowiada im i specyfice ich pracy. Niektórzy będą więc niemal stale pracować zdalnie pojawiając się np. na spotkaniach raz w miesiącu, a inni będą razem pracować w biurze przez kilka dni w tygodniu.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Praca
O dobre zarobki najtrudniej na obrzeżach województw
Praca
Regulacyjny kij pomoże zwiększyć udział kobiet we władzach firm
Praca
Amerykańskie Zetki mniej wierzą w siłę dyplomu i obawiają się AI
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama