Reklama

Kreatorzy marki pracodawcy nagrodzeni

DGS Poland / DGS Business Services, IKEA Retail, Dunning, Kruger & Associates, FFW Communication, PwC Polska, McDonald’s Polska oraz Lidl- to laureaci tegorocznej piątej już edycji konkursu EB Kreator, w którym firmy mogą się pochwalić swoimi osiągnięciami i dobrymi praktykami w dziedzinie employer brandingu.

Publikacja: 31.03.2019 09:00

Kreatorzy marki pracodawcy nagrodzeni

Foto: materiały prasowe

O statuetkę i tytuł EB Kreatora ubiegało się w tym roku 79 pracodawców, którzy nadesłali łącznie 148 zgłoszeń. Do konkursu organizowanego przez serwis społecznościowo- rekrutacyjny GoldenLine pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej" firmy zgłaszały projekty w siedmiu kategoriach: „Zakładka kariera", „Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne", „Kampania w social media", „Akcja rekrutacyjna", „Kampania employer branding", „Wewnętrzna kampania employer branding" oraz „Ogłoszenie rekrutacyjne".

W kategorii zakładka kariera wygrała DGS Poland / DGS Business Services doceniona przede wszystkim za podejście do tematu, realizację i autentyczność. A także za kompletną wiedzę o firmie, którą kandydat dostaje na zakładce kariera.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama