„Rzeczpospolita" jest patronem medialnym konkursu, który w Polsce organizuje firma doradztwa personalnego Bigram.
Uczestnicy GMC, w którym co roku rywalizuje ok. 500 drużyn z całej Polski, wcielają się w zarządy wirtualnych przedsiębiorstw, podejmując strategiczne decyzje związane ze wszystkimi obszarami ich biznesu. (Głównym kryterium wygranej jest wynik inwestycyjny).
W konkursie mogą startować 3–5-osobowe zespoły zarówno studenckie, jak też złożone z pracowników firm. Część firm sponsoruje też drużyny studentów. – To doskonała możliwość pokazania gotowości do wspierania młodych talentów, jak również do rekrutacji ciekawych kandydatów – podkreśla Paulina Mazur, koordynatorka GMC, w którym uczestniczyło już ponad 300 przedsiębiorstw w Polsce.
– Coraz więcej firm wykorzystuje nasz konkurs jako nowoczesne narzędzie zwiększania zaangażowania i motywacji swych pracowników oraz rozwoju ich kompetencji menedżerskich. GMC to również dobry przykład zastosowania rywalizacji w tych obszarach – dodaje Paulina Mazur.
Więcej informacji na stronie na stronie, www.gmcpoland.pl