Aktualizacja: 11.12.2015 11:41 Publikacja: 10.12.2015 21:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Rzeczpospolita
Na temat swojej pracy magisterskiej z marketingu i zarządzania Jakub Rogowski wybrał pocztę pantoflową. Na początku XXI wieku tak jeszcze określano modny dzisiaj marketing szeptany, który bazuje na rekomendacjach zadowolonych klientów.
To właśnie on pomógł Rogowskim zbudować prężną firmę odzieżową Roland – Manufaktura Dobrego Stylu, która bez specjalnej reklamy i rozbudowanej sieci sprzedaży zdobyła mocną pozycję w Warszawie i na Mazowszu.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas