Aktualizacja: 06.04.2017 06:30 Publikacja: 05.04.2017 20:29
Foto: 123RF
– Polki chcą się rozwijać i mieć realny wpływ na swoje życie i otoczenie – podkreśla Katarzyna Wierzbowska, prezes Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, komentując wyniki badania, które na zlecenie fundacji przeprowadził instytut DELab UW wśród prawie 900 właścicielek firm zrzeszonych w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.
Okazało się, że dla większości pań własna firma była sposobem na samorealizację; ponad cztery na pięć wyjaśniało, że po zdobyciu niezbędnego doświadczenia chciało zacząć „coś swojego", zaś 37 proc. przyznało, że w dotychczasowym miejscu pracy osiągnęły już wszystko, co mogły i chciały. Tylko dla 6 proc. start w biznesie był sposobem na wyjście z bezrobocia.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas