Reklama

Kampania informacyjna czy afera billboardowa?

Opozycja zaczyna już mówić o „aferze billboardowej".

Aktualizacja: 08.09.2017 11:01 Publikacja: 07.09.2017 20:06

Kampania informacyjna czy afera billboardowa?

Foto: materiały prasowe

W piątek rano premier Beata Szydło oraz szef Polskiej Fundacji Narodowej (PFN) Cezary Jurkiewicz oficjalnie zaprezentują szczegóły kampanii informacyjnej dotyczącej reformy sądownictwa. Jako pierwsza napisała o tym „Rzeczpospolita".

Przedstawiciele rządu będą musieli jednak zmierzyć się z falą krytyki pod adresem kampanii, a przede wszystkim wykorzystania w niej fundacji. Już używa się terminu „afera billboardowa" i nazywa sprawę „skandalem".

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Karol Nawrocki na Placu Piłsudskiego: Nie pozwolę, aby Polska była pawiem i papugą narodów
Polityka
Wiemy, komu Polska cofa azyl. Dominują obywatele jednego kraju
Polityka
W NIK szykuje się rewolucja. Ludzie Mariana Banasia stracą stanowiska?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Polityka
Polacy sceptyczni wobec koalicji PiS i Konfederacji. Najnowszy sondaż
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama