Reklama

Gra dla całego pokolenia

Kiedy pod koniec lat 90. „Dragon Ball" dotarł do Polski, wielu wzruszało ramionami. Japoński serial animowany okazał się tymczasem fenomenem kulturowym. Przebojem, który po triumfalnym pochodzie przez azjatyckie rynki zawładnął umysłami młodych telewidzów w Europie i aż do dziś nie pozwala im o sobie zapomnieć. Niektórzy mówią wręcz o pokoleniu „Smoczych jaj"!

Publikacja: 27.03.2020 17:00

Gra dla całego pokolenia

Foto: materiały prasowe

Bo nic się nie zmieniło. Ówczesne dzieci wciąż serial kochają i mimo 30 lat na karku chętnie sięgają po każdą kolejną odsłonę swojej ulubionej produkcji. Niedawno w ciągu tygodnia kupili 1,5 mln egzemplarzy gry zatytułowanej „Dragon Ball Z: Kakarot". Nic dziwnego, program umożliwia odwiedzenie krainy znanej im z telewizora, swobodne przemierzanie jej najodleglejszych zakamarków i wreszcie – spotkanie z wirtualnymi idolami z dzieciństwa. W dodatku wygląda jak serial sprzed laty. Graficy przygotowujący program stanęli bowiem na wysokości zadania i stworzyli iluzję hitowego anime.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Posłuchaj Plus Minus”: Czy inteligencja jest tylko za Platformą
Plus Minus
Odwaga pojednania. Nieznany głos abp. Kominka
Plus Minus
„Kubek na tsunami”: Żywotna żałoba przegadana ze sztuczną inteligencją
Plus Minus
„Kaku: Ancient Seal”: Zręczny bohater
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Plus Minus
„Konflikt”: Wojna na poważnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama