Aktualizacja: 21.12.2019 16:33 Publikacja: 21.12.2019 00:01
Foto: Adobe Stock
Fundacja Women in Law zorganizowała w listopadzie konferencję „Moda, design i prawo – odpowiedzialnie". Dyskutowano na niej m.in. o roli designu w świecie mody i powodach otoczenia go ochroną prawną. Padły sformułowania, że wzornictwo doprowadza do pożądanej atrakcyjności wizualnej, która jest nośnikiem konkretnej wartości gospodarczej wymagającej ochrony przed wykorzystywaniem przez nieuprawnione podmioty. Wzornictwo wpływa na markę, produkt i wynik. Z designu płyną też korzyści: stworzenie unikalnego produktu opartego na rozwiązaniu zabezpieczonym patentem oraz znaczna przewaga konkurencyjna po zastosowaniu go w branży, w której dotąd był nieobecny.
TSUE nigdy nie zadowoli wszystkich i zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie go krytykował. Dla jednych jego wyroki...
W przypadku podejrzenia naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez posła opozycji prezes UODO zadzia...
Tylko powtórzenie konkursów w otwartym trybie przed legalną KRS, z prawem każdego uczestnika, w tym neosędziego,...
Azjatyckie firmy mogą tracić dostęp do kluczowych przetargów publicznych. To przełomowy moment dla rynku inwesty...
Blokada Trybunału Konstytucyjnego przez rząd będzie miała dalsze, nieprzewidywalne konsekwencje.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas