Partnerzy potrzebni do prowadzenia biznesu

W prowadzeniu skutecznego biznesu nie pomoże Facebook. Do tego niezbędna jest sieć partnerów taka jak ukorzenienie gigantycznych sekwoi z parku narodowego w górach Sierra Nevada.

Publikacja: 15.04.2016 03:00

Partnerzy potrzebni do prowadzenia biznesu

Foto: 123rf

Sprawdzone sieci można dziś nawet kupić od wyspecjalizowanego dostawcy. Bez bazy danych kontrahentów każdy interes zacznie powoli obumierać. Ludzie odnoszący sukces w biznesie mają zwykle jeden wspólny mianownik – szeroką sieć kontaktów. Podobno – według zasad skutecznego przedsiębiorcy i menedżera – powinni oni uczestniczyć w dziesięciu do 15 spotkaniach biznesowych w ciągu tygodnia. To one kreują najlepsze kontakty gospodarcze, pozwalają zawierać korzystne umowy, dają do ręki numery telefonów, otwierają dotychczas zamknięte drzwi konkurencyjnych korporacji, budują trwałą i żywą tkankę każdej poważnej firmy. Alain Kaj, szef Inventage Polska, radzi dziś naszym czytelnikom w tekście „Jak zdobyć i utrzymać kontakty biznesowe".

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie Prawne
Jan Skoumal: Myrchowanie na wyborczym bazarku
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: "Zniknięty" projekt o neosędziach
Opinie Prawne
Tomasz Korczyński: Weekend różnych wyborów
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: Prezes UODO jednak też strzela każdemu
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Deregulacja VAT