Aktualizacja: 15.04.2016 03:00 Publikacja: 15.04.2016 03:00
Foto: 123rf
Sprawdzone sieci można dziś nawet kupić od wyspecjalizowanego dostawcy. Bez bazy danych kontrahentów każdy interes zacznie powoli obumierać. Ludzie odnoszący sukces w biznesie mają zwykle jeden wspólny mianownik – szeroką sieć kontaktów. Podobno – według zasad skutecznego przedsiębiorcy i menedżera – powinni oni uczestniczyć w dziesięciu do 15 spotkaniach biznesowych w ciągu tygodnia. To one kreują najlepsze kontakty gospodarcze, pozwalają zawierać korzystne umowy, dają do ręki numery telefonów, otwierają dotychczas zamknięte drzwi konkurencyjnych korporacji, budują trwałą i żywą tkankę każdej poważnej firmy. Alain Kaj, szef Inventage Polska, radzi dziś naszym czytelnikom w tekście „Jak zdobyć i utrzymać kontakty biznesowe".
Wiceminister sprawiedliwości publikuje materiały popierające jednego z kandydatów, a analitycy rozstawiają już s...
Czasem dużo musi się zmienić, by wszystko zostało po staremu. Dotyczy to także podejścia do legislacji i kluczow...
Cieszy to, że – w przeciwieństwie do kampanii prezydenckiej – kandydaci do objęcia poszczególnych funkcji w samo...
Tego właśnie oczekuję od organów władzy publicznej w tym kraju. Działania, które pokazuje, że równość wobec praw...
W ramach deregulacji pojawiła się propozycja ujednolicenia stawek VAT. Na razie na produkty spożywcze. Ale dobre...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas