Partnerzy potrzebni do prowadzenia biznesu

W prowadzeniu skutecznego biznesu nie pomoże Facebook. Do tego niezbędna jest sieć partnerów taka jak ukorzenienie gigantycznych sekwoi z parku narodowego w górach Sierra Nevada.

Publikacja: 15.04.2016 03:00

Partnerzy potrzebni do prowadzenia biznesu

Foto: 123rf

Sprawdzone sieci można dziś nawet kupić od wyspecjalizowanego dostawcy. Bez bazy danych kontrahentów każdy interes zacznie powoli obumierać. Ludzie odnoszący sukces w biznesie mają zwykle jeden wspólny mianownik – szeroką sieć kontaktów. Podobno – według zasad skutecznego przedsiębiorcy i menedżera – powinni oni uczestniczyć w dziesięciu do 15 spotkaniach biznesowych w ciągu tygodnia. To one kreują najlepsze kontakty gospodarcze, pozwalają zawierać korzystne umowy, dają do ręki numery telefonów, otwierają dotychczas zamknięte drzwi konkurencyjnych korporacji, budują trwałą i żywą tkankę każdej poważnej firmy. Alain Kaj, szef Inventage Polska, radzi dziś naszym czytelnikom w tekście „Jak zdobyć i utrzymać kontakty biznesowe".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: Smutny obraz Trybunału Konstytucyjnego
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Prawne
Łukasz Cora: Ruch Obrony Granic ośmiesza państwo i obniża jego autorytet
Opinie Prawne
Paulina Szewioła: Zmarnowana szansa na jawność wynagrodzeń
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Rejterada ekipy Bodnara
Opinie Prawne
Piątkowski, Trębicki: Znachorzy próbują „leczyć” szpitale z długów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama