Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.10.2016 22:36 Publikacja: 13.10.2016 22:36
Artur Klimczak
Foto: materiały prasowe
Rz: W ciągu roku Getin Noble Bank awansował z 13. na 1. miejsce w ocenie jakości obsługi klientów indywidualnych. Skąd ta skokowa poprawa?
To efekt zmian wprowadzanych już od trzech lat, w zakresie oferty produktowej, sposobu jej prezentacji klientowi oraz sposobu rozliczania i nagradzania sprzedawców. Dużo czasu poświęciliśmy na badania jakościowe tzw. NPS, przeprowadziliśmy ok. 40 tys. rozmów z klientami po ich wcześniejszej interakcji z bankiem.
W perspektywie dwóch najbliższych lat bardzo prawdopodobny jest spadek dynamiki realnego PKB poniżej 2 proc. W p...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rząd „nie ma stanowiska” w sprawie zmiany konstytucji i wpisania minimalnego progu wydatków na obronność. To zdu...
Zarówno Stany Zjednoczone, jak i UE, może uchronić przed recesją tylko wielka racjonalizacja wydatków na sferę n...
Zwycięstwo kandydata PiS w dłuższym terminie pogłębi impas w inwestycjach firm, bo perspektywa powrotu tej forma...
Dobrze, że wybory prezydenta RP wreszcie się skończyły. Można i trzeba zacząć rozmawiać o poważnych sprawach, ta...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas