Artur Klimczak: Poprawa wymaga czasu

Dzięki lepszej jakości obsługi chcemy zdobyć więcej aktywnych klientów, którzy będą traktować nasz bank jako swój podstawowy, przez co wzrośnie osad i zmniejszymy koszty finansowania – mówi wiceprezes Getin Noble Banku Artur Klimczak.

Publikacja: 13.10.2016 22:36

Artur Klimczak

Artur Klimczak

Foto: materiały prasowe

Rz: W ciągu roku Getin Noble Bank awansował z 13. na 1. miejsce w ocenie jakości obsługi klientów indywidualnych. Skąd ta skokowa poprawa?

To efekt zmian wprowadzanych już od trzech lat, w zakresie oferty produktowej, sposobu jej prezentacji klientowi oraz sposobu rozliczania i nagradzania sprzedawców. Dużo czasu poświęciliśmy na badania jakościowe tzw. NPS, przeprowadziliśmy ok. 40 tys. rozmów z klientami po ich wcześniejszej interakcji z bankiem.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Permanentna kampania wyborcza to gra ryzykowna dla gospodarki
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Trudno rządzić, nie mając zdania. Czy leci z nami pilot?
Opinie Ekonomiczne
Czy liderzy polityczni zapobiegną recesji w Polsce, Unii, USA?
Opinie Ekonomiczne
Prezydentura Nawrockiego będzie osłabiać giełdę i złotego, podbijać koszt długu
Opinie Ekonomiczne
Cieślak-Wróblewska: Finanse publiczne to temat tabu, którego nie możemy dłużej unikać