Magazyn, wydawany co miesiąc przez Unię Konsumentów, publikuje testy i porównania produktów. Szacuje się, że prenumeruje go około 7,5 miliona Amerykanów.
iPhone ma dwie anteny - jedna odbiera sygnał sieci komórkowej - druga WiFi. Obie są wbudowane w obudowę telefonu - stanowią jego boczne krawędzie. Wkrótce po premierze urządzenia okazało się, że kiedy dotknie się równocześnie obu anten - urządzenie traci zasięg.
Z początku Apple zapewniał, że to nie wada fabryczna, potem szef firmy Steve Jobs przekonywał, że użytkownicy po prostu muszą się nauczyć inaczej trzymać telefon.
Magazyn Consumer Reports przeprowadził testy i potwierdził, że to wada konstrukcyjna i winę za nią ponosi Apple. Odradził konsumentom kupowania nowego modelu na rzecz jego poprzedniej wersji - 3GS
Wkrótce potem ten sam magazyn skrytykował Apple za to, ze firma nie zaoferowała konsumentom darmowego rozwiązania problemu.