Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.10.2016 17:43 Publikacja: 12.10.2016 17:43
Foto: materiały prasowe
Magnesy na słuchawkach pozwalają odbierać i kończyć połączenie jednym ruchem
Foto: materiały prasowe
A magnesy na pałąku pomagają w zapanowaniu nad kablami
Foto: materiały prasowe
Słuchawki sprzedawane są ze standardowym zestawem akcesoriów.
Foto: materiały prasowe
Kosztujące 359 złotych Jabra Halo Smart należą do szybko zdobywającej popularność kategorii dousznych słuchawek bezprzewodowych z pałąkiem na szyję. To rozwiązanie niezwykle wygodne, które docenią osoby używające słuchawek przez okrągły dzień. Z telefonem lub komputerem łączą się przez Bluetooth — nie będą nam się plątać kable, końcówki są wkładane do uszu — dzięki temu nie musimy mieć pałąka na głowie, i wreszcie część układana na karku zawiera spory akumulator, który daje, wedle producenta, aż 17 godzin pracy. A po wyjęciu słuchawek z uszu, zamiast pracowicie zwijać kabelek, można je po prostu puścić — zawisną na pałąku.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas