Reklama
Rozwiń
Reklama

Druk 3D piękny jak nigdy

Irlandzka firma Mcor nie może narzekać na brak zainteresowania swoją ofertach na tegorocznych targach CES w Las Vegas. Nic dziwnego: nikt jeszcze nie widział tak pięknych kolorów na przedmiotach wytwarzanych technologią druku 3D.

Aktualizacja: 07.01.2016 17:02 Publikacja: 07.01.2016 16:58

Druk 3D piękny jak nigdy

Foto: materiały prasowe

Inżynierowie z Mcor osiągnęli to barwne bogactwo dzięki wykorzystaniu jako tworzywa – papieru.

Nowa drukarka używa nożyc do wycinania papierowych kształtów, tuszów do barwienia ich, a następnie kleju do laminowania całości. Ma wspaniałą rozdzielczość: 4,8 tys. na 2,4 tys. pikseli na cal. To większa dokładność niż ta, którą dysponują duże, przemysłowe drukarki, kosztujące po 50 tys. dolarów. A maszyna firmy Mcor ma kosztować 6 tys. dolarów. I mieści się na biurku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nowe technologie
Podcast „Rzecz w tym”: Czy jesteśmy skazani na bipolarny świat technologiczny?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nowe technologie
Chińska rewolucja w sztucznej inteligencji. Czy Ameryka traci przewagę?
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nowe technologie
Prof. Zybertowicz: AI może potraktować ludzkość jak budowniczy autostrad traktują mrowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama