Reklama

Koronawirus zabija branżę targową

Nawet 500 mln zł mogą wynieść straty firm związanych z targami, m.in. producentów stoisk. Zmieniono termin lub anulowano już ponad 620 imprez. Branża apeluje o pomoc.

Aktualizacja: 11.03.2020 09:13 Publikacja: 10.03.2020 20:00

Większość stoisk na targi buduje się od zera, na indywidualne zamówienie. Często są to nietypowe, ni

Większość stoisk na targi buduje się od zera, na indywidualne zamówienie. Często są to nietypowe, niepowtarzalne bryły z rozbudowaną scenografią, grafiką

Foto: materiały prasowe

Z powodu koronawirusa tylko w ostatnim miesiącu odwołano ok. 300 targów i wystaw. W sumie, jak podaje Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego (UFI), zmieniono terminy lub anulowano ponad 620 imprez w Azji, Europie, Ameryce. To m.in. targi nieruchomości w Cannes, motoryzacyjne w Genewie, turystyczne w Berlinie. Tylko na te ostatnie przyjeżdżało ok. 10 tys. wystawców. Nie odbędą się też targi technologii komórkowej MWC w Barcelonie.

Terminy imprez zmienia np. Ptak Warsaw Expo. Na razie ich nie odwołuje. – Zarząd, mając na uwadze przede wszystkim zdrowie i bezpieczeństwo odwiedzających i wystawców z całego świata postanowił zmodyfikować kalendarz imprez targowych na 2020 r. – takie oświadczenie przesłała nam firma.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Nowe mieszkania. Koniec dwucyfrowych wzrostów cen
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
Podaż biur w Warszawie zmalała. Luka się pogłębia
Nieruchomości
W nieruchomościach powiało nowoczesnością. Jest i AI
Nieruchomości
Wystarczą proste rozwiązania, by uregulować najem krótkoterminowy mieszkań
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Więcej certyfikacji w mieszkaniówce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama