– Nowy Fort Wola zaprojektowaliśmy jako miejsce codziennych zakupów przede wszystkim dla mieszkańców pobliskich osiedli oraz osób, które pracują w pobliżu. Potencjał naszego centrum w strefie pięciu minut to ok. 60 tys. osób – mówi cytowana w komunikacie Agata Uszyńska z Mayland Real Estate.

Komercjalizacja Fortu Wola dobiega końca. Podpisywane są ostatnie umowy. Zostało jeszcze kilka niewielkich lokali. Głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie ponad 3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Wśród najemców jest także HalfPrice. Salon wynajmie ponad 2,2 tys. mkw. CCC zajmie 642 mkw.

Do galerii wejdą także salon optyczny Style Optic, AM Jubiler, biura podróży Itaka i Sun Way Travel, Bukieciarnia.flowers, Trafika, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich.

Na dwóch poziomach zmodernizowanego centrum przy ul. Połczyńskiej otworzy się sieć klubów fitness i siłowni Zdrofit. W Forcie Wola, będzie m.in. pięć kortów do gry w padel.

Galeria zyskała nowe logo. – Otwieramy nowy rozdział w rozwoju Fortu Wola – podkreśla Agata Uszyńska.

Mayland jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku takie centra handlowe jak Karolinka w Opolu, Pogoria w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku, Riviera w Gdyni i Serenada w Krakowie. Spółka ma w portfelu także nieruchomości mieszkaniowe.