Podobno nie muszą, ale jednak kuszą

Choć deweloperzy nie narzekają na wyniki sprzedaży, to jednak rozpoczęli walkę o klientów.

Aktualizacja: 13.07.2015 09:45 Publikacja: 13.07.2015 09:31

Podobno nie muszą, ale jednak kuszą

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

Z danych przedstawionych przez dziesiątkę największych giełdowych spółek deweloperskich wynika, że w II kwartale roku sprzedały one w sumie ponad 3,7 tys. lokali. To więcej o ponad połowę niż w tym samym okresie 2014 r.

Dopóki dopłaty do kredytów nie obejmą rynku wtórnego – co zgodnie z zapowiedziami miałoby nastąpić jesienią br. – dopóty przewagę będzie miał rynek pierwotny. Dlatego deweloperzy nie chcą przespać wakacji na hamaku, tylko kuszą promocjami. Niby mówią, że nie trzeba, bo klient przychodzi, ale kuszą.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Nieruchomości
Run na działki budowlane trwa
Nieruchomości
Nowy prezes Dom Development: po rekordowym roku chcielibyśmy zwiększyć sprzedaż
Nieruchomości
Mieszkaniowe serca miast są zwykle bardzo drogie
Nieruchomości
Ładowarki do elektryka bez daniny
Nieruchomości
Tomasz Mika: 7R będzie budować magazyny także do własnego portfela