Tydzień do największej konferencji dla małych i średnich firm – I Love Marketing

Już za tydzień w Warszawie, 1 marca, odbędzie się konferencja I Love Marketing, otwierająca cykl spotkań z e-marketingiem w Warszawie. Podczas tego wydarzenia będzie można się dowiedzieć, jakie trendy dominują w marketingu internetowym i na jakim kanale promocyjnym najlepiej się skupić, tworząc strategię marketingową. W konferencji weźmie udział niemal 800 miłośników marketingu!

Publikacja: 24.02.2016 10:08

Tydzień do największej konferencji dla małych i średnich firm – I Love Marketing

Foto: materiały organizatora

Red

Konferencja I Love Marketing w swoim pierwotnym planie zakładała frekwencję na poziomie 200 uczestników. Jednak na ponad miesiąc przed wydarzeniem okazało się, że zainteresowanie nią jest znacznie większe, wprowadzając organizatorów jednocześnie w radość i zdumienie. Szybko rosnąca liczba zarejestrowanych osób sięgnęła wtedy pięciuset. W tej sytuacji niezbędna była zmiana lokalizacji.

„Tworząc to wydarzenie, skromnie szacowaliśmy, że uda nam się zebrać dwustuosobowe audytorium. Liczba rejestracji jednak znacznie przerosła nasze oczekiwania” – mówi Cezary Lech, organizator wydarzenia. – „Taki obrót spraw spowodował, że postanowiliśmy przenieść konferencję do sali 1 w Multikinie Złote Tarasy, która pozwoli nam pomieścić niemal 800 osób, do której to liczby już się zbliżamy”. W związku z tym, wszyscy ci , którzy czekają na rejestrację do ostatniej chwili, mogą już nie mieć tej szansy. Rejestracji można dokonać na stronie iLOVEmarketing.pl

Warto jednak dodać, że osoby, które nie zdążą już zapisać się na konferencję, mają jeszcze szansę udziału w transmisji online na żywo, gdyż dzisiaj organizatorzy uruchomili także taką możliwość uczestnictwa w wydarzeniu.

Specjaliści z branży

W programie konferencji znajduje się osiemnaście 20-minutowych prezentacji przygotowanych przez doświadczonych praktyków. Będą oni dzielić się swoją wiedzą zarówno z kluczowych kwestii danej dziedziny marketingu online, jak i trendów, które dopiero zaczynają się pojawiać. W wystąpieniach poruszane będą tematy m.in. mediów społecznościowych, pozycjonowania, wideo marketingu, content marketingu, systemów reklamowych w sieci, marketingu mobile, analityki internetowej.

Będzie to zapowiedź tygodnia szkoleń Sprawnego Marketingu, które odbędzie się w Warszawie od 7 do 11 marca. To właśnie wtedy prelegenci konferencji I Love Marketing będą mieli cały dzień, aby przeszkolić zainteresowanych z wybranej tematyki. Program tego wydarzenia przedstawia się następująco:

7 marca

• Google Analytics (prowadzący: Maciej Lewiński) • Storytelling (prowadzący: Paweł Tkaczyk) • Facebook Marketing - lajki, zasiegi, fani (prowadzący: Monika Czaplicka)

8 marca

• Google AdWords (prowadzący: Tomasz Frontczak, Bartosz Berliński) • Sukces w E-handlu (prowadzący: Michał Bąk) • Facebook & Instagram Ads (prowadzący: Szymon Lisowski) • Skuteczny E-marketing (prowadzący: Mariusz Łodyga)

9 marca

• Google Adwords PRO (prowadzący: Tomasz Frontczak) • Social Media Marketing (prowadzący: Bartłomiej Rak) • Jak zbudować silną markę własnej firmy (prowadzący: Paweł Tkaczyk)

10 marca

• SEO: pozycjonowanie i link building (Bartosz Berliński) • Skuteczny PR (prowadzący: Anna Miotk) • Aplikacje mobilne w praktyce (prowadzący: Monika Mikowska) • Jak zarabiać na stronach internetowych? (prowadzący: Marcin Kosedowski)

11 marca

• YouTube: Strategia, Marketing i Optymalizacja (prowadzący: Maciej Wróblewski) • Optimized Content Marketing (prowadzący: Cezary Lech) • RTB i Marketing Automation: od podstaw po praktykę (prowadzący: Jakub Cyran i Mateusz Sobieraj)

Więcej informacji i programy szkoleń znajdziesz tutaj

 

Zobacz kalendarium szkoleń i konferencji na cały 2016 rok w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście:

http://www.slideshare.net/SprawnyMarketingPL/kalendarium-szkolenia-sprawny-marketing

Dotychczas największą popularnością cieszą się szkolenia z Google Adwords i Analytics, a także social media, ze względu na to, że to właśnie one wiodą prym w marketingu internetowym w Polsce.

Warto tam być

Konferencja I Love Marketing jest wyjątkowym wydarzeniem, na którym skorzystają przede wszystkim przedsiębiorcy i pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw. Nie dyskwalifikuje to z uczestnictwa jednak innych zainteresowanych. Program konferencji został przygotowany tak, aby zaspokoić apetyt na wiedzę każdej osoby, która w najmniejszym stopniu interesuje się marketingiem internetowym i możliwościami promocji przy jego pomocy.

Będzie to też doskonała okazja na poszerzenie sieci kontaktów biznesowych i partnerskich, ponieważ w wydarzeniu uczestniczyć będzie niemal 800d osób. To właśnie tak liczne audytorium zadecyduje o tym, komu z 18 prelegentów, przypadnie największe wynagrodzenie. Aktualnie pula wynagrodzeń do rozdania wynosi 50 330zł, co stanowi rekordową kwotę w porównaniu z wynagrodzeniami oferowanymi na innych konferencjach. Jak widać, specjaliści z branży mają o co walczyć w czasie 8 godzin trwania konferencji i nie bez powodu konferencja nazywana jest zgrywalizwoną. Ten właśnie charakter wydarzenia będzie stanowić gwarancję jakości prezentowanych wystąpień, które pozbawione informacji sprzedażowych i autopromocyjnych mają nieść ze sobą 100% merytorycznej wiedzy. W przerwach, z kolei, uczestnicy będą mieli szansę zapoznać się z ofertą partnerów dostępną na stoiskach we foyer, gdzie prezentować będą m.in. swoje usługi, a także narzędzia przydatne w pracy każdego marketera. Dla firm zainteresowanych wejściem we współpracę podczas konferencji jest to ostatni dzwonek. Warto skorzystać z takiej szansy, ze względu na to, że tak sposobne okoliczności do zaprezentowania swojej oferty potencjalnej grupie docelowej nie powtórzą się zbyt szybko. Dotychczas partnerami wydarzenia są m.in. takie firmy jak FreshMail, WhitePress i lh.pl., a patronat nad wydarzeniem objęła Gazeta Rzeczpospolita.

Miejsce: Multikino Złote Tarasy

Cena: 470zł netto

Rejestracja: sprawnymarketing.pl/szkolenia/konferencja

Wydarzenie na Facebooku: www.facebook.com/events/880697638704910/

Nauka
Naukowcy zbadali setki narzędzi Azteków. Ujawniły zaskakujący trop
Materiał Partnera
W jaki sposób nabyć odporność na dezinformację? Międzynarodowy projekt SAUFEX
Nauka
Dlaczego koty są rude? Naukowcy w końcu rozwiązali zagadkę DNA
Materiał Partnera
Czy jest pan/pani za…? Oto, jak sposób zadawania pytań wpływa na odpowiedzi
Materiał Partnera
Wzór na sprawiedliwość. Jak matematyka może usprawnić budżet obywatelski?