Konferencja I Love Marketing w swoim pierwotnym planie zakładała frekwencję na poziomie 200 uczestników. Jednak na ponad miesiąc przed wydarzeniem okazało się, że zainteresowanie nią jest znacznie większe, wprowadzając organizatorów jednocześnie w radość i zdumienie. Szybko rosnąca liczba zarejestrowanych osób sięgnęła wtedy pięciuset. W tej sytuacji niezbędna była zmiana lokalizacji.
„Tworząc to wydarzenie, skromnie szacowaliśmy, że uda nam się zebrać dwustuosobowe audytorium. Liczba rejestracji jednak znacznie przerosła nasze oczekiwania” – mówi Cezary Lech, organizator wydarzenia. – „Taki obrót spraw spowodował, że postanowiliśmy przenieść konferencję do sali 1 w Multikinie Złote Tarasy, która pozwoli nam pomieścić niemal 800 osób, do której to liczby już się zbliżamy”. W związku z tym, wszyscy ci , którzy czekają na rejestrację do ostatniej chwili, mogą już nie mieć tej szansy. Rejestracji można dokonać na stronie iLOVEmarketing.pl
Warto jednak dodać, że osoby, które nie zdążą już zapisać się na konferencję, mają jeszcze szansę udziału w transmisji online na żywo, gdyż dzisiaj organizatorzy uruchomili także taką możliwość uczestnictwa w wydarzeniu.
Specjaliści z branży
W programie konferencji znajduje się osiemnaście 20-minutowych prezentacji przygotowanych przez doświadczonych praktyków. Będą oni dzielić się swoją wiedzą zarówno z kluczowych kwestii danej dziedziny marketingu online, jak i trendów, które dopiero zaczynają się pojawiać. W wystąpieniach poruszane będą tematy m.in. mediów społecznościowych, pozycjonowania, wideo marketingu, content marketingu, systemów reklamowych w sieci, marketingu mobile, analityki internetowej.