Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2021 06:26 Publikacja: 30.06.2021 21:00
Foto: materiały prasowe
Aż o 374 proc. wzrosła sprzedaż „Cyberpunka" w Wielkiej Brytanii, co pozwoliło grze polskiego studia uplasować się na 22. miejscu w rankingu najchętniej kupowanych gier w pudełkach.
– Chodzi o tygodniowe dane o sprzedaży dotyczące sprzedaży kopii fizycznych gry w Wielkiej Brytanii. Nie traktowałbym tego jako istotnej pozytywnej informacji. Prawdopodobnie powrót do PS Store sprawił, że o grze było trochę głośniej i stąd taka reakcja – komentuje Michał Wojciechowski, analityk Ipopemy Securities. Dodaje, że 22. miejsce na jednym z wielu rynków to za mało, aby ogłosić sukces. Tym bardziej że wzrost sprzedaży może okazać się jednorazowy.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas