Reklama

Złote bębny za reklamę tuszu

Polskie agencje reklamowe i PR przywiozą sześć statuetek z festiwalu reklamy w słoweńskim Portorożu. Złotą – jako jedyna – wywalczyła agencja Leo Burnett.

Publikacja: 11.10.2009 18:04

Złote bębny za reklamę tuszu

Foto: Materiay organizatora

16. Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum w słoweńskim Portorożu to jeden z najważniejszych konkursów reklamowych, w jakim co roku uczestniczą polskie agencje.

Za reklamę prasową dla marki Max Factor Procter&Gamble pt. Oczy1 złotym bębnem nagrodzona została agencja Leo Burnett. Jedyna nagrodzona złotem reklama zgłoszona przez polską agencję to rysunek wyglądający, jak narysowany tuszem do rzęs – od oka w centrum grafiki po całej kolumnie rozchodzą się linie będące przedłużeniem linii rzęs.

W kategorii Film srebrny bęben dostała agencja McCann Erickson za obraz "Waza" opracowany dla Porozumienia Dzieci Pod Ochroną, a Change Integrated przywiezie do Polski srebrny bęben otrzymany w kategorii outdoor, za pracę "Zestaw mebli ogrodowych" opracowaną dla organizacji WFF.

Ze statuetkami do Polski wrócą na razie na pewno tylko agencje public relations. Srebrne bębny w nowej kategorii konkursowej PR Premiere trafiły wczoraj do agencji Ciszewski PR (za prace wykonane dla Hoop Polska), do agencji reklamowej San Marcos i pr-owej On Board PR za interaktywny projekt wykonany na zlecenie biura promocji m. st. Warszawa - „Kumpel z Przeszłości – 1944 Live”) oraz do On Board PR solo za „Kampanię na rzecz pracowników ochrony” dla NSZZ Solidarność (celem projektu była poprawa warunków pracy w branży ochrony).

Festiwal trwał od poniedziałku do piątku.W innych kategoriach, w jakich startowały agencje reklamowe, mimo nominacji, Polacy żadnej nagrody nie dostali.

Reklama
Reklama

[i]Więcej informacji na[/i] [link=http://www.goldendrum.com]www.goldendrum.com[/link]

16. Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum w słoweńskim Portorożu to jeden z najważniejszych konkursów reklamowych, w jakim co roku uczestniczą polskie agencje.

Za reklamę prasową dla marki Max Factor Procter&Gamble pt. Oczy1 złotym bębnem nagrodzona została agencja Leo Burnett. Jedyna nagrodzona złotem reklama zgłoszona przez polską agencję to rysunek wyglądający, jak narysowany tuszem do rzęs – od oka w centrum grafiki po całej kolumnie rozchodzą się linie będące przedłużeniem linii rzęs.

Reklama
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Reklama
Reklama