Wyższe przychody telewizji TVN

Według wstępnych szacunków skonsolidowane przychody grupy TVN w III kw. wzrosły do 428 mln zł z 354 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego

Publikacja: 29.10.2009 10:19

Wyższe przychody telewizji TVN

Foto: ROL

Skonsolidowane przychody grupy po trzech kwartałach wyniosły 1,44 mld zł.

TVN podał także, że z wyłączeniem wpływu konslidacji platformy "n" przychody wyniosły 334 miliony.

TVN zwiększył swój udział w platformie "n" do 51 procent, kupując w marcu 26-procentowy pakiet akcji od swojego akcjonariusza, grupy ITI.

- Przedstawione szacunki potwierdzają odporność przychodów grupy TVN. Dobry wynik na poziomie przychodów został osiągnięty dzięki rosnącym przychodom pozareklamowym. Wcześniej ogłoszony program kontroli kosztów jest kontynuowany - głosi komunikat.

TVN opublikuje wyniki za trzeci kwartał 5 listopada.

- To nieco poniżej moich oczekiwań. Jest to sezonowo słaby kwartał, więc nie robiłbym z tego burzy i nie widzę zagrożenia dla moich całorocznych szacunków - powiedział analityk KBC Securities, Piotr Janik.

- Wynika to z niższych przychodów na "n", prawdopodobnie spowodowanych niższym udziałem usług dodanych, dlatego, że w trzecim kwartale, w sezonie wakacyjnym ludzie mniej z tego korzystają. Reakcja kursu może być lekko negatywna - dodał.

Skonsolidowane przychody grupy po trzech kwartałach wyniosły 1,44 mld zł.

TVN podał także, że z wyłączeniem wpływu konslidacji platformy "n" przychody wyniosły 334 miliony.

Pozostało 84% artykułu
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie